Welcome! Anonymous

Iryou NinJutsu

Iryou NinJutsu

Postprzez Administracja » 24 stycznia 2010, o 16:07

Obrazek

Iryou NinJutsu


Techniki medyczne to szeroko pojęta sztuka uzdrawiania innych, sporządzania antidotów, a nawet bardziej ofensywne - wytwarzanie w płucach trującego gazu albo wykorzystanie swojej energii do stworzenia czegoś na wzór skalpeli na powierzchni dłoni. Ogólnie rzecz biorąc, IryouJutsu znacznie ewoluowało w przeciągu lat, stając się nie tylko sztuką wspomagającą, ale i też dającą sobie radę w samodzielnej walce. Oczywiście żaden medyk nie dorówna, takiemu np. użytkownikowi Katonu w sile niszczenia, gdyż ten zbiór technik zwyczajnie do tego nie służy. Najzwyczajniej w świecie MedNini byli bardzo cennym nabytkiem dla drużyn, jednak byli równocześnie narażeni na ataki przeciwników, dlatego też coraz więcej osób opracowywało własne techniki, pozwalające im bronić się, bez potrzeby angażowania do tego towarzyszy. O ile Chakra ognista, powietrzna, wodna, ziemna i elektryczna charakteryzuje się reakcją na papierze czułym na naturę energii, tak Chakra medyków nie różni się niczym od zwyczajnej. W tym przypadku, Shinobi posiada po prostu szersze kanaliki systemu krążenia Chakry, przez co może przesyłać większe jej ilości i konwertować w energię leczniczą, jak i niszczącą. W odróżnieniu do pozostałych dziedzin NinJutsu, IryouJutsu oprócz typowych dla siebie technik, posiada tzw. progi umiejętności medycznych, jak np.: umiejętność przeprowadzania operacji, sporządzania odtrutek, rozpoznawania trucizn i tym podobne.

Medyk
Co to znaczy, że nie wiesz czym się różnią osteoblasty od osteoklastów? Nie mając tak podstawowej wiedzy dupa z Ciebie, a nie medyk! A może nadmiar epinefryny uderzył Ci do głowy na widok pani doktor, co? Dostałeś syndrom żelaznego pala, hę? Czyżbym w celu zmobilizowania Cię musiał ściąć Twoje obrośnięte drzewko? Nie? To bierz się, kurwa, do leczenia!

Atut ten umożliwia korzystanie z technik medycznych.
Typ: atut
Wymagania: Inteligencja: 20
Koszt nauki: 30 [ C ]

===Techniki (Eisei NinJutsu)===


===Techniki Rangi D===


Obrazek
Showan no Ishi: Wakimaeru no Gedokuyaku
"Umiejętność Medyka: Wiedza o Odtrutkach"

Nie tyle technika, co zakres wiedzy potrzebny do konkretnych akcji. Jest to jedna z kilku takich dziedzin, które poznać musi medyk, aby być skutecznym w swojej profesji. Wiedza ta obejmuje zarówno rozpoznawanie różnego rodzaju trucizn po chwilowej ich obserwacji, jak i umiejętności sporządzania na nie odtrutek. Oczywiście w tym przypadku dobry twórca odtrutek równa się dobremu twórcy trucizn, gdyż do opracowywania tych pierwszych wymaga się pewnych umiejętności w tworzeniu drugich.
Typ: Atut;
Efekt: możliwość powierzchownego rozpoznawania trucizn po krótkiej obserwacji ((10 PA) - (Inteligencja/5)), możliwość poznania właściwości trucizn po dokładnym przebadaniu, możliwość tworzenia antidotów na znane trutki (ostatnie dwa poza walką, wymagają składników i chociaż improwizowanego laboratorium w postaci kilkunastu fiolek, palników itd.);
Wymagania: Inteligencja: 12;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Henge no Shitei
"Sztuka Ninja: Przemiana Martwego Ciała"

Technika polegająca na nadaniu nowego wizerunku martwemu ciału. Przy pomocy specjalistycznej wersji Henge użytkownik jest w stanie dowolnie zmieniać wygląd ubioru (jednak nie sylwetki, wieku itd.) trupa, do tego też, również przy pomocy tej samej techniki kształtuje coś na wzór "maski", która potem przyszywana jest do twarzy ciała, przez co przypomina ono kogoś innego, czasami odróżnić można je tylko przez znajomość znamion i tym podobnych. Oczywiście wymaga się dokładnej znajomości kogoś, na kogo chce się "przemodelować" ciało.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 25;
Efekt: zmiana wizerunku martwego ciała (nawet ubrania);
Sposób Wykonania: P/Z;
Punkty Akcji: 2/1;
Wymagania: NinJutsu: 7, Kontrola Chakry: 6;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Kankatsu Shitei no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Kontroli Martwego Ciała"

Bardzo użyteczna technika, pozwalająca odwrócić od siebie uwagę podczas walki. Pozwala ona za pomocą Chakry, na krótki okres kontrolować ruch martwego ciała. Oczywiście nie może ono mówić, ani wykonywać technik, jedynie poruszać się i atakować. Jest to o tyle skuteczne, że część medyków zawsze nosi ze sobą zapieczętowane w zwoju kilka ciał na różne okazje. Podczas kontrolowania, statystyki Zręczność i Szybkość, denata podmienia się z Kontrolą Chakry wykonującego. Co ważne, nie wymaga to od użytkownika żadnego skupienia, jedynie wykonania pieczęci, potem "rozkaz" przekazuje się, można powiedzieć, telepatycznie.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Dystansowa (Krótki Zasięg);
Koszt Chakry: 25/Tura;
Efekt: kontrola nad nie żywym ciałem;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 2/1;
Wymagania: NinJutsu: 7, Kontrola Chakry: 6;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Shikon no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Martwej Duszy"

Bardzo skuteczna technika medyków. Polega ona na chwilowym wstrzymaniu oddechu, pulsu, tętna itd., przez co ciało wydaje się być martwe. Oczywiście użytkownik może się poruszać w tym stanie, gdyż Chakra chwilowo zastępuje funkcje tlenu. Pozwala to na np. zmylenie przeciwnika, udawanie martwego albo przejście bezpiecznie przez teren objęty działaniem trującego gazu. Niestety, wymaga ona dość mocnej wytrzymałości organizmu, aby ten przetrwał zastąpienie powietrza Chakrą.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Osobista;
Koszt Chakry: 30/Tura;
Efekt: Odporność na stan postaci „Duszony”, wstrzymanie pulsu, tętna itd, chwilowe zastąpienie tlenu w organizmie Chakrą;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 2/1;
Wymagania: NinJutsu: 8, Kontrola Chakry: 7;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Chiidoku Kiri
"Sztuka Ninja: Mniejsza Trująca Mgła"

O ile trucizna jest faktycznie jedną z najskuteczniejszych broni Shinobi, tak medyczni Ninja nauczyli się tworzyć antidotum na bazie podanej trutki. Po latach prac nad surowicami, część z nich nauczyła się samemu tworzyć trujące substancje w swoim ciele i wydychać je w formie gazu. Jest to bardzo skuteczna technika przeciw grupkom słabszych przeciwników lub po prostu służąca do tego, aby stworzyć sobie drogę ucieczki.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Ofensywna), Obszarowa (Średnia), Dystansowa (Krótki Zasięg);
Koszt Chakry: 35;
Obrażenia: (2k6 +1/4 Kontroli Chary)/Tura przez 4 Tury (nie dodajemy kontroli chakry ze wzorów ninjutsu )
Celność: 75;
Efekt: Obrażenia omijają Punkty Pancerza.
Sposób Wykonania: P/Z;
Punkty Akcji: 2/1;
Wymagania: NinJutsu: 9, Kontrola Chakry: 7;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Chiyute no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Leczniczej Dłoni"

Podstawowa technika każdego medyka, można powiedzieć, jego fundament. Po złożeniu pieczęci, wokół dłoni pojawia się delikatna, zielonkawa aura, która po przyłożeniu do zranionego miejsca po prostu je goi. Działa to oczywiście tylko na mniejsze zranienia, zadrapania, w najgorszym przypadku głębsze rany. Niestety nie można za jej pomocą przyczepić oderwanych kończyn, uzdrowić uszkodzonych organów, leczy tylko zranienia powierzchowne.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 25-60;
Efekt: 4k6 + (Chakra/5)k6 uleczonych obrażeń;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/K;
Punkty Akcji: 2/X [(KCH/2)/PŻ/PA];
Wymagania: NinJutsu: 12, Kontrola Chakry: 10;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Chakra no Chimesu
"Sztuka Ninja: Mniejsze Chakrowe Skalpele"

Jedna z podstawowych umiejętności ofensywnych medycznych Ninja. Polega ona na stopniowym uwalnianiu Chakry z dłoni, przez co po dotknięciu jakiejkolwiek powierzchni, uderzenie przekazywane jest dalej, uderzając dopiero w materię organiczną. Pozwala to ranić ciężko opancerzonych przeciwników, przez co zyskuje się gigantyczną przewagę w walce z takowymi.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 15/Uderzenie;
Obrażenia: Dodanie wartość Kontroli Chakry do uderzeń Taijutsu;
Celność: +5 do uderzeń Taijutsu;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 2/X;
Wymagania: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 12;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

Obrazek
Ninpou: Chakra Kyuuin no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Wchłaniania Chakry"

Często stosowana przed zabiegami do zmniejszenia poziomu energii operowanego do tego poziomu, że jest ona nieszkodliwa i ryzyko nagłej jej aktywacji lub zwyczajnego buntu badanego, spada do zera. Jest ona stosowana również w walce do unieszkodliwiania przeciwników polegających na NinJutsu i GenJutsu. Technika ma jednak jedną, zasadniczą wadę. Energia jest magazynowana w ciele medyka, jednak ten nie może jej w żaden sposób użyć. W dodatku, jeżeli straci przytomność, a osoba będąca celem techniki zwyczajnie go dotknie, cała pożarta Chakra wróci do niego. Dodatkowo, ważne jest to, że użytkownik musi dotknąć nagiego ciała oponenta, inaczej technika nie zadziała.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 15/Uderzenie;
Celność: +5 do uderzeń Taijutsu;
Efekt: (Kontrola Chakry) wyssanej Chakry/Cios Taijutsu;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 2/X;
Wymagania: NinJutsu: 15, Kontrola Chakry: 12;
Koszt Nauki: 20 [ D ]

===Techniki Rangi C===


Obrazek
Showan no Ishi : Wakimaeru no Kaibougaku
"Umiejętność Medyka: Wiedza o Operacjach"

Kolejna z umiejętności świadczących o "kunszcie" medyka. Koncentruje się ona wokół anatomii ludzkiego ciała i sposobach wykonywania różnych operacji na nim. Znajomość anatomii daje tę przewagę w walce, że osoba taka wie, gdzie uderzyć żeby spowodować większe obrażenia, zaś umiejętność przeprowadzania operacji może się przydać w wielu przypadkach. Operowanie zranionego miejsca podczas misji, zszycie nie chcącej się zagoić rany, a nawet przyszycie oderwanej kończyny, jednak ta musi być w idealnym stanie (czyli, teoretycznie tylko odcięte kończyny da się przyszyć). Oprócz tego w zakres wiedzy wchodzi znajomość różnego rodzaju środków znieczulających i nawet niektórych narkotyków, pozwalających złagodzić ból podczas zabiegu lub wywołać na ciele określone reakcje.
Typ: Atut;
Efekt: Po udanym trafieniu nie obszarowym atakiem wykonuje się ponownie rzut na celność, jeśli atak ten ponownie trafił to od obrażeń nie odlicza się punktów pancerza wynikających z cechy wytrzymałość oraz atutów, ponadto posiada się umiejętność wykonywania operacji (wymagany podstawowy ekwipunek do tego);
Wymagania: Inteligencja: 20;
Koszt Nauki: 30 [ C ]

Obrazek
Ninpou: Nan Chiikaizou
"Sztuka Ninja: Mniejsza Zmiękczająca Modyfikacja"

Bardzo użyteczna technika dla każdego medyka, parającego się również TaiJutsu. Polega ona na zmiękczeniu kości na tyle, że ciało zachowuje się tak, jakby ich w ogóle nie było. Oczywiście są, ale przy pomocy Chakry ich struktura zostaje zmieniona tak, że można je dowolnie wygiąć bez uszkodzenia ich. Sztuczka ta jest wykorzystywana zarówno do różnych czynności szpiegowskich, jak i zniwelowania efektów złamań na tyle, żeby można było przynajmniej spokojnie dotrwać do końca walki, aby po niej móc sobie złamanie uleczyć już normalnymi technikami. Ponadto, taka "gibka" kończyna ma szansę zaskoczyć przeciwnika w trakcie walki niestandardowym torem lotu uderzenia. Oczywiście wszystkiemu jest winna Chakra, tak, autor zdaje sobie sprawę, że szkielet to rusztowanie człowieka.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Osobista;
Koszt Chakry: 80/Tura;
Efekt: niewrażliwość na stan postaci "Unieruchomienie";
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 3/X;
Wymagania: NinJutsu: 20, Kontrola Chakry: 16;
Koszt Nauki: 30 [ C ]

Obrazek
Ninpou: Gokan Sakusou
"Sztuka Ninja: Zakłócenie Porządku Pięciu Zmysłów"

Skuteczna technika wspomagająca. Polega ona na wytworzeniu w płucach trującego gazu (podobnie jak w Chiidoku Kiri) i wypluciu go na pewien obszar. Jest oczywiście kilka cech różniących Gokan Sakusou od Doku Kiri. Przede wszystkim jest to obszar działania, gdyż ta pierwsza technika posiada większe pole rażenia, po drugie zaś - efekt. Trująca chmura nie zadaje żadnych obrażeń, działa za to podobnie do GenJutsu, czyli oszukuje, w tym wypadku, osłabia zmysły. Zdecydowanym jednak minusem jest to, że nigdy nie wiadomo na jaki zmysł podziała technika, gdyż zależy to od organizmu i zachodzących w nim w danej chwili reakcji. Obłok utrzymuje się niedługo, bo do czterech tur.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Ofensywna), Obszarowa (Średnia), Dystansowa (Krótki Zasięg);
Koszt Chakry: 20/PA;
Efekt: obniżenie wartości Zmysłów o 15 (jeżeli zmniejszona wartość nie spełnia wymagań niektórych technik, postać nie może wykonać danej techniki);
Celność: 75%;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 3/1;
Wymagania: NinJutsu: 20, Kontrola Chakry: 16;
Koszt Nauki: 30 [ C ]

Obrazek
Ninpou: Gen'ei Chiyute no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Widmowej Leczniczej Dłoni"

Udoskonalona wersja Chiyute no Jutsu o szerszym zastosowaniu w walce. O ile wszystkie techniki leczące wymagają bezpośredniego kontaktu z raną, tak tę można stosować na pewien dystans, przez co można uzdrawiać sojusznika podczas walki, nie przeszkadzając mu. Oczywiście wymaga to sprawnej kontroli nad energią, tak więc siła leczenia jest mocno ograniczona.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Dystansowa (Krótki Zasięg);
Koszt Chakry: 65-120;
Efekt: 4k6 + (Chakra/5)k6 uleczonych obrażeń;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/K;
Punkty Akcji: 3/X (Kontrola Chakry/2 PŻ/PA);
Wymagania: NinJutsu: 24, Kontrola Chakry: 20;
Koszt Nauki: 30 [ C ]

===Techniki Rangi B===


Obrazek
Showan no Ishi: Wakimaeru no Suite Chakra
"Umiejętność Medyka: Wiedza o Układzie Chakry"

Jest to umiejętność zarezerwowana już dla bardzo doświadczonych medyków. Skupia się ona wokół systemu krążenia Chakry, przez co pozwala na jego operacje i odnowę. Pierwsze prawdziwe opracowanie tego zakresu wiedzy zostało odnotowane w Kraju Ziemi, który często prowadził wojnę z Krajem Ognia, w którym żyła rodzina Hyuuga - będąca w stanie uszkadzać ów system. Dobrze wyszkolony medyk, nawet nie posiadając zdolności blokowania Tenketsu, jest w stanie utrudnić adwersarzowi wykonywanie swoich technik.
Typ: Atut;
Efekt: (Inteligencja/2)% na wprowadzenie postaci w stan "Uszkodzenie Układu Chakry I Stopnia" podczas walki wręcz, umiejętność przeprowadzania operacji odnawiających i manipulujących układem Chakry;
Wymagania: Inteligencja: 35;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

Obrazek
Showan no Ishi: Saikan Chuushutsu no Jutsu
"Umiejętność medyka: Technika Cudownego Usunięcia Dolegliwości"

Technika stosowana rzadko, jednak czasami będąca niezastąpiona nie tylko na polu walki, ale też i w szpitalach. Przede wszystkim, do jej poprawnego wykonania wymagana jest czysta woda. Samo wykonanie polega na uformowaniu cieczy w postać bańki i "włożeniu" jej w ciało leczonego. Taka bańka wchłania do siebie część trujących substancji znajdujących się w ciele, jednak jeżeli woda nie jest idealnie czysta, może dojść do zakażenia komórek bakteriami znajdującymi się w niej. Pozwala to w dość szybkim tempie usunąć truciznę, a nawet chorobę, jednak te drugie znacznie ciężej "wyjąć" i może się to skończyć poważnymi obrażeniami dla pacjenta.
Typ: Atut;
Efekt: Płacąc 20 chary w danej turze dokonuje się usunięcia k[Inteligencja]% substancji trującej znajdującej się w ciele, usunięcie k[Inteligencja/2]% bakterii danej choroby znajdującej się w ciele, powoduje 1k20 obrażeń (omijających Obronę postaci). Można używać obu rąk do wykorzystania tego atutu, płaci się jednak 20 chakry za każdą rękę dokonującą oczyszczania organizmu.;
Wymagania: Kontrola Chakry: 35, Inteligencja 35;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

Obrazek
Ninpou: Doku Kiri
"Sztuka Ninja: Trująca Mgła"

Technika polegająca na stworzeniu w płucach i wypuszczeniu na pole walki sporego obłoku trującego gazu. Dostaje się on do organizmu tylko przez jego wdychanie i uszkadza narządy wewnętrzne. Chmura rozwiewa się po niedługim czasie, jednak przez tę chwilę jest w stanie sporo namieszać w taktyce przeciwnika.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Ofensywna), Obszarowa (Średnia), Dystansowa (Krótki Zasięg);
Koszt Chakry: 130;
Obrażenia: (5k6 + Kontrola Chary/4)/Tura przez 4 Tury. (Do obrażeń nie dodajemy Kontroli Chakry z wzorów Ninjutsu);
Celność: 80;
Efekt: Obrażenia omijają Punkty Pancerza.
Sposób Wykonania: P/Z;
Punkty Akcji: 4/1;
Wymagania: NinJutsu: 33, Kontrola Chakry: 27;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

Obrazek
Ninpou: Chakra no Mesu
"Sztuka Ninja: Chakrowe Skalpele"

Silna, ofensywna technika medycznych Ninja, polegająca na takim ukierunkowaniu Chakry w dłoniach, że atakuje ona bezpośrednio mięśnie i organy wewnętrzne trafionej osoby. Uderzenia takie całkowicie ignorują zarówno pancerz, jak i obronę celu, zwyczajnie ją omijając. Technika jest czasami wykorzystywana podczas przeszpiegów, gdzie Shinobi zamiast uleczyć potencjalnego przeciwnika, przecina mu ścięgna i włókna mięśniowe.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 30/Uderzenie;
Obrażenia: Dodanie wartość Kontroli Chakry do uderzeń Taijutsu omijając Wytrzymałość postaci;
Celność: +5 do uderzeń Taijutsu;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 2/X;
Wymagania: NinJutsu: 34, Kontrola Chakry: 28;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

Obrazek
Ninpou: Chakra Daikyuuin no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Większego Wchłaniania Chakry"

W odróżnieniu od swojej słabszej wersji, zamiast magazynować energię w ciele medyka, zwyczajnie ją niszczy wraz z dotykiem. Tak samo jak wcześniej, warunkiem działania jest kontakt dłoni użytkownika z nagim ciałem celu, dlatego ciężko jest trafić oponenta zakutego w pełną zbroję. Medyk wysyła swoją Chakrę do rąk, przez co w kontakcie z jakąkolwiek inną energią, obie się niszczą, aczkolwiek dla osoby będącej celem ataku jest to bardziej szkodliwe.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 30/Uderzenie;
Efekt: (Kontrola Chakry*2) zniszczonej Chakry/Cios Taijutsu;
Celność: +5 do uderzeń Taijutsu;
Punkty Akcji: 4/X;
Wymagania: NinJutsu: 34, Kontrola Chakry: 28;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

Obrazek
Ninpou: Naosute no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Odnawiających Dłoni"

Rozwinięta technika Chiyute no Jutsu, aura wokół dłoni nabiera błękitnego koloru. Tym razem zakres leczenia jest dużo większy, medyk jest w stanie wyleczyć uszkodzone narządy wewnętrzne, oczywiście do pewnego stopnia, a także większość głębokich ran. Użytkownik jest nawet w stanie zasklepić przebite na wylot ciało. Jako, że ta technika jest dużo bardziej zaawansowana od poprzedniczki, wymagana jest też do niej ogromna kontrola Chakry.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 125-180;
Efekt: 4k6 + (Chakra/5)k6 uleczonych obrażeń;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/K;
Punkty Akcji: 4/X (Kontrola Chakry PŻ/PA);
Wymagania: NinJutsu: 39, Kontrola Chakry: 32;
Koszt Nauki: 40 [ B ]

===Techniki Rangi A===


Obrazek
Showan no Ishi: Wakimaeru no Ishokuhen
"Umiejętność Medyka: Wiedza o Transplantacjach"

Szczyt osiągnięć medycznych. Wiedza pozwalająca nie tylko przyszyć odciętą rękę, ale też przetransplantować ją do innego ciała tak, aby ta była w pełni funkcjonalna. Co więcej, wprawna osoba jest w stanie nawet przeszczepić sobie lub komuś innemu Kekkei Genkai i korzystać z niego. Jest tylko jedno ograniczenie. W przypadku aktywowanych limitów krwi (np. Sharingan, Byakugan itd.), narząd musi być aktywny w chwili przeszczepu i już w nowym ciele pobiera przez cały czas Chakrę (czyli np. w chwili otwarcia oka, jedynym sposobem jest trzymanie go w ciągłym zamknięciu). Jeżeli jest to np. serce, które posiada specjalne właściwości pobierające Chakrę, przeszczep nie ma sensu, gdyż ciągle aktywna zdolność po pewnym czasie całkowicie pozbawi energii użytkownika. Najwygodniej sprawa się ma w przypadku przeszczepów, w których nie wymaga się aktywacji Chakrą (np. szkielet Kaguya). W tym wypadku nie ma żadnego ograniczenia, medyk jest w stanie zrobić przeszczep nawet z martwego ciała, aczkolwiek jest to bardzo trudne.
Typ: Atut;
Efekt: Umiejętność przeprowadzania przeszczepów części ciała lub nawet Kekkei Genkai;
Wymagania: Inteligencja: 55, Showan no Ishi: Wakimaeru no Suite Chakra, Showan no Ishi : Wakimaeru no Kaibougaku;
Koszt Nauki: 50 [ A ]


Obrazek
Ninpou: Ranshinshou
"Sztuka Ninja: Chaotyczna Kolizja Mentalna"

Wyjątkowo niebezpieczna technika, skupiająca się na uszkodzeniu układu nerwowego adwersarza. W tym wypadku, Chakra przemieniana jest w impuls elektryczny i po uderzeniu w kark wprowadza błędne dane do organizmu trafionego. Od tego momentu osoba ta ma duże trudności z poruszaniem się, gdyż jeżeli np. mózg rozkazuje poruszyć się prawej ręce, rusza się lewa noga itd., co Inteligentniejsze postaci są w stanie rozgryźć działanie Ranshinshou.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Ofensywna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 185;
Koszt Kondycji: 5;
Efekt: obniżenie atrybutów Szybkość i Zręczność postaci o 21 na czas jednej tury;
Celność: 30 (liczona jak TaiJutsu);
Sposób Wykonania: P/K;
Punkty Akcji: 5/1;
Wymagania: NinJutsu: 48, Kontrola Chakry: 39;
Koszt Nauki: 50 [ A ]

Obrazek
Ninpou: Isshinte no Jutsu
"Sztuka Ninja: Technika Odnawiających Dłoni"

W przeciwieństwie do swoich słabszych odmian, ta pozwala wyleczyć nawet organy wewnętrzne. Dłoń medyka pokrywa purpurowa aura, która po przyłożeniu do miejsca zranienia, regeneruje je. Jednak na tym zdolność techniki się nie kończy. Użytkownik jest w stanie nawet włożyć dłoń do swojego własnego (lub czyjegoś) ciała, lecz działa to tylko na zasadzie leczniczej aury. Niemożliwe jest jakiekolwiek uszkodzenie organów. Ponadto, posiadając oderwaną kończynę, medyk może za pomocą techniki połączyć ją z ciałem tak, żeby znów była pełnie funkcjonalna.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 185-300;
Efekt: 4k6 + (Chakra/5)k6 uleczonych obrażeń;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/K;
Punkty Akcji: 5/X (technika uzdrawia Kontrola Chakry PŻ/PA);
Wymagania: NinJutsu: 62, Kontrola Chakry: 50;
Koszt Nauki: 50 [ A ]

===Techniki Rangi S===


Obrazek
Kinpou: Kishou Tensei
"Sztuka Zakazana: Przekazanie Życia"

Jedna z kilku zakazanych technik zbioru EiseiJutsu. Polega ona na leczeniu, jednak za cenę własnego życia. Mówiąc prościej, użytkownik jest w stanie wyleczyć dosłownie wszystko, jednak ceną za to jest oddanie własnego życia. Można też oddać część swojej energii, jednak ma to ograniczone możliwości regeneracji. Wykonując technikę, należy przez cały jej czas trzymać dłonie na klatce leczonego. Największym atutem Kinpou: Kishou Tensei jest możliwość ożywienia martwego osobnika, oczywiście jeżeli stan jego ciała na to pozwala. Warto dodać, że wskrzeszając kogoś, trzeba zapłacić tyle, żeby całkowicie przywrócić mu punkty wytrzymałości.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Pojedyncza, Bezpośrednia;
Koszt Chakry: 100;
Koszt Wytrzymałości: X;
Efekt: X uleczonych punktów życia (za tyle samo punktów życia wykonującego), całkowite uzdrowienie/ożywienie celu (za cenę własnego życia);
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/A;
Punkty Akcji: 6/X;
Wymagania: NinJutsu: 77, Kontrola Chakry: 62;
Koszt Nauki: 60 [ S ]

Obrazek
Kinpou Fuuin: Souzou Saisei
"Zakazana Sztuka Pieczętowania: Boskie Odrodzenie"

Jedna z najpotężniejszych znanych technik leczniczych. Polega na zapieczętowaniu ogromnej ilości energii w specjalnym krysztale na czole i późniejszym uwolnieniu jej. Energia ta całkowicie regeneruje ciało, gojąc wszelkie rany, odnawiając organy, usuwając choroby i trucizny z organizmu. Oczywiście technika ta ma pewne wady, przez które została zakazana. Oprócz długiego czasu aktywacji i zbierania energii, tak duża fala lecząca postarza organizm, chociaż lepsze skrócenie życia o te kilka lat, niż jego utrata w walce.
Typ Techniki: NinJutsu (Eisei, Suplementarna), Osobista;
Koszt Chakry: 1000/Pieczęć (zbierane w maksymalnym tempie 200 na misję), 200/Uwolnienie;
Efekt: całkowite uleczenie obrażeń, chorób, zatruć i negatywnych stanów postaci, postarzenie o 1k6 lat;
Celność: n/d;
Sposób Wykonania: P/Z;
Punkty Akcji: 6/1;
Wymagania: NinJutsu: 250, Kontrola Chakry: 200;
Koszt Nauki: 60 [ S ]
Ostatnio edytowano 27 listopada 2010, o 21:22 przez Administracja, łącznie edytowano 7 razy
Avatar użytkownika
Administracja
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 października 2009, o 20:53

Postprzez Matsuro » 27 listopada 2010, o 18:52

GIGANTYCZNA ZMIANA DLA MEDYKÓW

Opis jest ciut nieaktualny, bowiem od teraz, co było omawiane z Sierakiem, Eisei, a raczej poprawnie z mangi Iryou NinJutsu (i medycy to IroyuNini), techniki medyczne nie są traktowane jako żywioł, a jak techniki dostępne po przejściu odpowiedniego szkolenia, to jest po wykupieniu atutu, który znajduje się poniżej oraz na samym szczycie głównego posta tego tematu. Decyzję tą podparliśmy... nie, nie chce mi się tłumaczyć ;p Po prostu techniki medyczne były przyswajalne dla każdego, kto odpowiednio długo ćwiczył -> ino, sakura, te sprawy. A że nie uczyli tego w akademii oraz że medycy pojawiali się głównie na randze Chuunina, daliśmy ten atut jako rangę B. No i wymogi inteligencji - są jakie są, bo tego wymaga ranga + cała ta wiedza o anatomii i tak dalej trochę to wymusiła. W każdym razie:

Medyk
Co to znaczy, że nie wiesz czym się różnią osteoblasty od osteoklastów? Nie mając tak podstawowej wiedzy dupa z Ciebie, a nie medyk! A może nadmiar epinefryny uderzył Ci do głowy na widok pani doktor, co? Dostałeś syndrom żelaznego pala, hę? Czyżbym w celu zmobilizowania Cię musiał ściąć Twoje obrośnięte drzewko? Nie? To bierz się, kurwa, do leczenia!

Atut ten umożliwia korzystanie z technik medycznych.
Typ: atut
Wymagania: Inteligencja: 20
Koszt nauki: 3 [ C ]

Klan Yakushi stracił swój żywioł początkowy, ale myślę, że można tam dać wzmiankę, że w zamian, za zgłębianie tajników medycznych od urodzenia, mają oni ten atut jako 0 [ N ] i bez wymogów (lub ze zmniejszonymi), ale za to muszą sobie sami kształcić naturę Chakry, i żeby mieć jakiś żywioł muszą mieć atut:

Żywioł Yakushich
Bueheheh!

Atut ten umożliwia członkom klanu Yakushi na korzystanie z technik żywiołowych.
Typ: atut
Wymagania: Kontrola Chakry: 20
Koszt nauki: 3 [ C ]
Ostatnio edytowano 27 listopada 2010, o 21:30 przez Matsuro, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Matsuro
Zasłużeni
 
Posty: 414
Dołączył(a): 24 marca 2008, o 18:01
Lokalizacja: Toruń„
Płeć: Mężczyzna

Postprzez Matsuro » 27 listopada 2010, o 19:20

Zapomniałbym: aktualni medycy mogą zostać medykami, ale jak tylko będą mieli pkt technik, muszą kupić ten atut (nawet pomimo wymagań, nie muszą ich spełniać) - punkty zachowują/nie kupują nic nowego, dopóki nie kupią atutu, plus jak już będą mieli atut - niech dobiją wymagania.
Avatar użytkownika
Matsuro
Zasłużeni
 
Posty: 414
Dołączył(a): 24 marca 2008, o 18:01
Lokalizacja: Toruń„
Płeć: Mężczyzna

Postprzez Matsuro » 27 listopada 2010, o 21:21

Dobra, dam ten atut na C.
Avatar użytkownika
Matsuro
Zasłużeni
 
Posty: 414
Dołączył(a): 24 marca 2008, o 18:01
Lokalizacja: Toruń„
Płeć: Mężczyzna

Re: Iryou NinJutsu

Postprzez Inochi » 16 marca 2016, o 21:24

Aktualizacja technik medycznych pod aktualną mechanikę Shinsei. Wykonanie: Moste.
Avatar użytkownika
Inochi
 
Posty: 530
Dołączył(a): 22 listopada 2009, o 18:02
Płeć: Mężczyzna


Powrót do NinJutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Advertisement
Gry w przeglądarce